Tuků je v našich jídelníčcích sice mnoho, ale zrovna ne těch zdravých. Mezi takzvané zdravé tuky patří Omega 3 nenasycené mastné kyseliny, které se přirozeně nachází v rybách žijících ve studených vodách, ve lněných, chia a slunečnicových semínkách a ve vlašských, burských, pekanových a makadamových ořeších.

Podle čeho vybírat

Ze souboru esenciálních mastných kyselin je pro naše tělo nejdůležitější především kyselina eikosapentaenová (EPA) a kyselina dokosahexaenová (DHA). U doplňků stravy s Omega 3 tedy sledujte hlavně procentuální podíl těchto dvou kyselin.

Rybí tuk na lžíci a šup s ním do pusy

Tak se to dělalo před 100 lety 🙂 Dnes naštěstí nemusíme naše chuťové buňky pokoušet o tento zážitek, neboť potřebné omega 3 nenasycené mastné kyseliny doplníte jednoduše pomocí tablet. Většinou zabalených tak, aby se rozpustily až v žaludku a nedráždily chuťové buňky.

Obsažené látky mají příznivé účinky na náš organismus, především na naše srdce.

Dalšími důležitými látkami z hlediska zdraví jsou vitaminy A a D. A k čemu nám tato omega 3 pomáhá konkrétně?

  1. Ke snížení krevního tlaku především,
  2. dále brání zvýšené srážlivosti krve a
  3. poruchám srdečního rytmu,
  4. má pozitivní vliv na náš zrak a také na
  5. aterosklerózu nebo
  6. autoimunitní nemoci jako je atopický exém, astma nebo revmatoidní artritida.
  7. Dále zlepšuje regeneraci, podporuje růst svalové hmoty a zlepšuje odbourávání tuků.

Zkuste rybí tuk Body & Fit High Quality Omega 3

  • Ne méně než 1000 mg omega-3 v jedné kapsli.
    • Špičková kvalita 33/22 Omega-3.
    • Snadno polykatelné tobolky.
    • Velmi kvalitní doplněk, široce oceňovaný nejen ve sportu.
    • DHA / EPA přispívá k udržení normálního krevního tlaku.
    • DHA / EPA je dobrý pro srdce,
  • • ve 2 kapslích 33% EPA / 22% DHA.

Latest posts by Zuzka Kubicová (see all)
Kategorie: strava

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *